
Опис посади
Miejsce pracy: Poznań ul. Kolorowa 8 / Lublin ul. Nałęczowska 14 / Warszawa ul. Pereca 1 (możliwość pracy zdalnej)
Rekrutacja: zdalna
Twoje zadania:
Wsparcie klienta w jego codziennym bankowaniu
Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio, e-mail, messenger
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami
Realizacja zadań sprzedażowych
Prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
Promocja produktów i usług banku
Budowanie trwałych relacji z klientami
I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!
Вимоги
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.
W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.
Jeśli:
Znasz język Polski i Ukraiński
Ciekawi Cię świat bankowości
Jesteś komunikatywny, życzliwy i gotowy do pomocy
Otwarty na nowinki techniczne
Odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!
Szybko przyswajasz wiedzę
Posiadasz wykształcenie minimum średnie
Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
… nie czekaj! Aplikuj już teraz!
Вакансія
Co oferujemy?
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
Szeroki pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport)
Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska
Możliwość pracy zdalnej
Premie miesięczne
Ciekawe projekty rozwojowe
Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland
Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.